מעצבת מטבחים מחיר

מחיר שתשלמו אם לא תתייעצו עם מעצבת מטבחים

כשאתם מתחילים לחשוב על שיפוץ אחת השאלות שתעלה שוב ושוב היא ״כמה עולה…״ ובצדק. אתם עומדים לפני הוצאה גבוהה וכל שקל חשוב. עם זאת, כשאתם שואלים על מעצבת מטבחים מחיר חשוב שתשאלו לא רק כמה היא גובה עבור השירות שלה אלא גם כמה ומה המחיר תשלמו על המטבח שלא תוכנן ועוצב על פי הצרכים המדויקים שלכם.

יותר מדי ישראלים יוצאים לדרך תכנון המטבח בלי שהם יודעים שניתן לחסוך אלפי ולעתים אפילו עשרות אלפי שקלים על המטבח וכל זה בלי להתפשר על שום דבר. אז בואו נבין קודם כל למה זה קורה. הדרך ה״רגילה״ בה בוחרים רוב האנשים היא לפנות לחברת המטבחים לצורך תכנון ובניית המטבח. שם מחכה לכם מעצבת מטבחים אשר התפקיד שלה הוא קודם כל לשרת את החברה עצמה.

היא רוצה לסגור את העסקה ואתם לא תקבלו את המפרט אלא אם תחתמו על הביצוע עסקה. כתוצאה מכך אתם לא יכולים להשוות מחירים, לא יכולים להתמקח באמת וגם לא באמת יודעים על מה אתם משלמים. עוד בעיה שבשלב החתימה הרוב לא לוקחים בחשבון היא שכל שינוי ותוספת מכאן והלאה עומד לעלות כסף. ליתר דיוק – הרבה כסף.

השאירו פרטים עכשיו להצעת מחיר מקורל מעצבת מטבחים!

 מחיר שאפשר לחסוך עם מעצבת מטבחים

כשאתם עובדים עם מעצבת שמתמחה בתכנון מטבחים היא עובדת בשבילכם ולא בשביל החברה. האינטרס שלכם נמצא בראש סדר העדיפויות והיא תכין עבורכם תוכניות מדויקות.

בתהליך המשותף איתי אני מספקת לא רק מבט על (אלא)  ומפרט סופר מדויק של כל פרט כך שתוכלו לקחת את התוכניות ולבצע השוואה בין חברות מטבחים שונות, אלה גם מובילה אותכם דרך המסלול היחודי של 9 שלבים שפיתחתי במשך מעל עשור ולאחר 12,000 מטבחים מתוכננים. יש לנו דרך בטוחה להגיע לתוצאה. כזו שעונה על הצרכים המדוייקים שלכם ומאפשרת לתכנן מטבח WOW (מחוץ לקופסה) וללא תקלות.

עם התוכניות תוכלו לגשת לחברות, לנגרים ולבקש לקבל הצעה בדיוק לפי התכנון המפורט לפרטי פרטים ולמפרט של חומרי גלם המומלצים  שברשותכם. כך תוכלו לעשות השוואה בין ההצעות השונות, כשכולן מתייחסות לחומרים מדוייקים וחיתוכים זהים. כך תוכלו גם להתמקח (למשל להגיד שקיבלתם הצעה זולה יותר במקום אחר ולבוא עם הוכחות).

ברגע שאתם עובדים עם מעצבת מטבחים מחיר המטבח נוטה לרדת. הלקוחות שלי חוסכים מינימום 5,000 שקלים במטבח כשהחיסכון המשמעותי ביותר עד היום הגיע עד ל-40,000 שקלים למטבח בינוני. זה מחיר שנראה לא סביר אך כיוון שמדובר בחלל הכי יקר בבית זה אכן אפשרי. בסופו של דבר לקוחות רבים מבינים שהם חוסכים הרבה יותר ממה שהם משלמים על השירות.

לקוחות ממליצים על העיצוב מטבח של קורל!

sveta girshovsky
sveta girshovsky
2023-01-08
בעלי ואני התחלנו שיפוץ,שאחד מהדברים החשובים בו היה החלפת המטבח. המטבח אצלי מאוד מאתגר במבנה שלו. היינו אצל 3 חברות מטבחים שונות וישבנו שעות עם כל מעצבת ולא הצלחתי למצא עיצוב שיענה על כל הצרכים שלי. תמיד היה צריך להתפשר על נוחות/מראה/אחסון/שייש. לא היה עיצוב אחד שנתן מענה להכל. את קורל הכרתי דרך עשרות סרטונים שלה שראיתי במדיות החברתיות ולמדתי מהם בזמן החשיבה על השיפוץ,התרשמתי מהידע הגדול שלה בנושא. כשהתייאשתי מכל העיצובים הכושלים,החלטנו עם בעלי לפנות אליה כמוצא אחרון. קורל היתה מדהימה מתחילת התהליך. שאלה שאלות מקצועיות,ביררה צרכים. לאחר מכן נתנה מספר אופציות עיצוביות שמתוכן בחרנו אחת. קורל היתה,נעימה מאוד,זמינה,עם ראש פתוח לכל הבקשות שלנו,סובלנית מאוד לכל השינויים שביצענו. התוצאה של העיצוב מדהימה. קיבלתי עיצוב של מטבח שעונה על כל הצרכים שלי,מבלי להתפשר על דבר! קורל ממשיכה לבדוק מה קורה עם חברת המטבחים,להמליץ וללות את התהליך עד להקמה הסופית. אין לי ספק זו היתה ההחלטה הטובה ביותר לפנות אליה,ממליצה ואמליץ בלב שלם!
Oksana Shaakov
Oksana Shaakov
2022-01-25
לקורל היקרה והצוות! ברצוני להודות לכן על עזרתכן בבניית מטבח חלומותיי דרך האינטרנט (רעיון גאוני!). נתתן לי המון טיפים לחסכון בהוצאות. מאוד נהניתי מהמקצועיות שלכן, מאוזן קשבת וירידה לפרטי פרטים! אתן מדהימות! אסירת תודה והצלחה בהמשך הדרך!
אלקי מזרחי
אלקי מזרחי
2021-07-28
אנחנו בתהליך של חידוש המטבח, והגענו לקורל אחרי שצפינו בטיפים וסרטוני וידאו מעולים וענייניים שלה בתחום המטבחים. נעזרנו גם בשירות היעוץ אונליין וקורל ממש כיוונה אותנו, העירה הערות ענייניות ומקצועיות ופתרה לנו כמה בעיות שנתקלנו בהם תוך כדי התהליך. ממליצים בחום לכל מי שמתכנן שיפוץ מטבח או בניה מאפס!
Desta Teshale
Desta Teshale
2021-07-26
אני רוצה להגיד לך תודה קורל חזין שזכיתי להכיר ולעבוד איתך , בזכותך נחשפתי לעולם חדש ומורכב כמו רכישת מטבח חדש. בחורה מאוד מקצועית , אמינה ותמיד זמינה לשאלות גם אם זה בשעות מאוחרות של הלילה. תודה לך על השירות והזמינות שאת מקצה מזמנך היקר. בזכותך קנינו מטבח יפה ומפואר כמו שחלמנו שיהיה לנו, שוב תודה וזכות גדולה לקבל את שירותך ומאחל לך שתמשכי לתת שירות טוב ואמין לעוד הרבה שנים ?❤❣
קארין גדי
קארין גדי
2021-07-21
אני רוצה להמליץ בחום על המעצבת מטבחים קורל חזין. היום כשאנחנו חיים במטבח החדש ומתנהלים איתו יום יום, אנחנו מבינים כמה הבחירה שלנו הייתה נכונה שבחרנו את קורל להיות המעצבת שלנו למטבח. קורל עשתה את המטבח שלנו מפואר וכמה רמות מעל כולם. חשבה על הפרטים הקטנים ביותר, והכל בשרות אונליין ובזמינות 100 אחוז. קורל יקירתי, את אלופה! תודה לך על הכל ❤️
Anna Galibov
Anna Galibov
2021-06-22
אני רוצה ‏‏לשתף על חוויה בלתי נשכחת ש‏עברנו,ולפרגן בענק לקורל ‏המהממת והצוות שלה שאפילו לא פגשנו והכל נעשה דרך פגישות און ליין. ליווי צמוד וירידה לפרטים קטנים! זמינות בכל האמצעים במהלך בניית תוכנית ועד החתימה! שיחות ישירות שלה עם מעצבות של חברת המטבחים ,שיחות עם המנהלים של מקום נותנת תחושת ביטחון ותחושת רוגע! ‏פשוט לא מובן מאליו ממש זכינו בך! תודה רבה רבה על הכול!❤️
snacksss
snacksss
2021-04-15
מקצועית וקשובה אדיבה סובלנית נותנת מעצמה 1000%+
Riki Rosenberg
Riki Rosenberg
2021-03-21
לקורל הגעתי דרך שיטוט בפייסבוק. חיפשתי מעצבת שמתמחה בעיצוב מטבחים. חיפשתי מישהי שתגרום לי להבין שכיף להיות במטבח! לפני כן פשוט שנאתי להיות במטבח ... תראו תכף את התמונות ותבינו למה? קורל הבינה מה הצרכים שלנו. וליוותה אותנו החל מהכנת התוכנית המתאימה ועד לבחירת הצבעים והתאורה. כמובן שהיא לא פסחה מלשלוח אותנו לספקים הנכונים. בקיצור ! ממליצה ממש!
Maria Morozov
Maria Morozov
2020-08-22
Хочу поблагодарить Корал за замечательный дизайн кухни! Кухня великолепна! Самое красивое место в квартире!

השאירו פרטים עכשיו להצעת מחיר מקורל מעצבת מטבחים!

לא רק חיסכון מטורף במחיר

אספקט אחד סופר חשוב הוא החיסכון בעלויות המטבח. אין כל ספק, הוא עולה והרבה, אבל מה קורה כשאנחנו לא אוהבים את התוצאה. אז המחיר הרבה יותר גבוהה ואת התסכול שבא איתו אי אפשר למדוד בכלל. התפקיד שלי בתור מעצבת מטבחים הוא לוודא שהמטבח יתאים בדיוק לכם. יחד אנחנו עוברים תהליך אפיון מדויק בו לא רק אני אכיר אתכם אלא אתם תכירו את עצמכם מזווית חדשה.

התהליך שנעבור ישפיע מאד על המטבח אך הוא עומד לשפר את כל תהליך השיפוץ או הבניה שלכם. לאחר האפיון ולאחר שברור איך נראה החלל מגיע הזמן לעשות קסמים, להבין איך אפשר לנצל כל חלק וליצור את מה שבסוף ירגיש כיצירה הרמונית. במהלך התכנון והעיצוב אני מתחשבת בכם, בחלל המטבח ובשאר החדרים שהוא מתחבר אליהם.

את התוצאה אתם תרגישו בכל רגע. כאשר תסתכלו על התכנון וההדמייה תוכלו לדמיין את עצמכם מבלים בבית, מבשלים, יושבים יחדיו לארוחה ובכלל, מתנהלים ברוגע. בהתנהלות מול ספקי המטבחים השונים יהיה לכם את הכוח להבין במה מדובר ולהתמקח. רגע לפני שתאשרו את המטבח שהגיע אליכם אני אוודא שהכול הגיע כמו שצריך וכשתגורו בבית תיהנו מכל רגע.

מעצבת מטבחים

האם יש להסתכל רק על המחיר של מעצבת מטבחים

בבחירת מעצבת מטבחים חשוב להסתכל על המחיר, על היכולת שלה לחסוך לכם כסף, על עבודות קודמות שהיא ביצעה ועל הלקוחות שממליצים עליה. כאן באתר תוכלו לראות משובים של לקוחות שהצטברו במשך שני עשורים של עבודה בתחום ושממליצים על העבודה המשותפת.

התהליך שנעבור יחד יעזור לכם להגיע לבית שאתם שמחים לגור בו. למציאות יום יומית שכיף לחיות ולהתנהל בה ולמחיר מטבח שתוכלו להתמקח עליו. עכשיו כדי שנוכל להתחיל לעבוד יחד מה שתצטרכו לעשות הוא ליצור קשר, לשלוח אלי תמונות/וידאו של הבית מבנה או תוכניות של כל הבית כך שאוכל לדאוג שאתם (והתקציב שלכם) תהיו בראש סדר העדיפויות.

השאירו פרטים עכשיו להצעת מחיר מקורל מעצבת מטבחים!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן